*** موشک شهاب-۳***

*** موشک شهاب-۳***

همه چیز درباره سیستمهای موشکی
*** موشک شهاب-۳***

*** موشک شهاب-۳***

همه چیز درباره سیستمهای موشکی

جواب

جواب!
.
 قصد نداشتم وارد این مسئله بشم اما چون پیامهایی مبتنی بر تهدیدات از سوی وهابیها و اذنابشون دریافت کردم صلاح رو در این دونستم که جوابی کوتاه به اینا داشته باشم
دوستان این یه وبلاگ دورافتاده س و کسی هم شما رو به زور اینجادعوت نکرده و نخواهد کرد . اگر هم قدم رنجه میفرمایید این نشان از محبت شماست.
نکته دوم اگر با خود من مشکل دارید بسیار خوب جایی رو تعیین کنید تا باهم مبارزه کنیم
اگر باعقاید من مشکل دارید میتونید از طریق همین وبلاگ یا جاهای دیگه با من بحث کنید خدا رو چه دیدی شاید ما کم آوردیم و هدایت شدیم
 اگر با نژاد من مشکل دارید ما با کسی مشکلی نداریم و همه مخلوق خدای یگانه هستیم . پس اگر ازنژاد ما کینه به دل داری و قصد نابودی ما رو داری مطمئن باش دستمون بسته نخواهد بود و متضرر اصلی خودتون خواهید بود..
لذا از همه کسایی که میان و تهدید میکنن و بخصوص داعشیها و وهابیها خیلی محترمانه میخوایم اگر مطالب ما اونا رو آزار میده چشماشونو ببندن و گورشونو گم کنند و برای ما و خودشون دردسر نتراشن.

و من الله التوفیق


مدیر وبلاگ موشک شهاب-3

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:01

خدا ان شااله حقظت کنه امیدوارم بتونی با قدرت بیشتری به کارت ادامه بدی و این شیاطین برات مشکلی ایجاد نکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد